The Van Berkels in Malaysia

Einde in zicht...

Vandaag was onze laatste volle dag op Langkawi. We hebben nog zoveel te zien op dit prachtige eiland, maar het gaat helaas niet. gisteren hebben we nog wel een trip gemaakt met de boot. Het krioelt hier van de kleine eilanden en met de boot krijg je een goed idee hoe mooi het hier is. Langkawi is echt de perfecte bestemming als je van natuur, zon, zee en lekker eten houdt. Vandaag hebben we nog een dagje strand gedaan en wat geshopt. Vanavond gaan we eten bij de Mexicaan. Het is Jespers favoriete restaurant. Morgen moeten we afscheid nemen van Jetty. Wat heeft zij gezorgd voor een onvergetelijk verblijf. We vliegen morgen om 1205 naar KL. We verblijven dan nog twee nachten in hetzelfde hotel waar we zijn gestart. Dit is bedlist een van de meest fantastische vakanties ooit! Ik zal kijken of ik nog wat fotootjes later kan uploaden. Groetjes!

ajo

Ik wens jullie een gezellige laatste maaltijd daar,een goede nachtrust en heel belangrijk een goede vlucht morgen. Lieve groetjes

Ma.

Heerlijk dat jullie zo verwend zijn door Jetty.Maar......jullie hebben ons en nog veel anderen verwend met je berichten.Beter konden we niet meeleven met jullie...Super !
En nu nog even een fijne avond en een paar gezellige laatste dagen.Goede reis terug hoor!,,

Marcel

Nou nu weet je precies waarom wij (bijna) elk jaar die kant op gaan :-)

Morgen mogen wij ... we zullen zwaaien.
Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goed vlucht richting huis en we spreken elkaar snel.

PS: denk maar vast na waar je volgend jaar naar toe wilt/gaat.