The Van Berkels in Malaysia

Even een dipje....

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vandaag is zo'n dag waar alles tegen zit.het begon al met een tas die we hebben vergeten. Gelukkig zat er weinig waardevolle spullen in. een sweater, een opblaaskussen en een overhemd. Weer geleerd dat je nooit een kruier je spullen moet laten vervoeren. Maar het ergste van alles was dat we onze aansluiting hebben gemist door een vertraging op Kota Bharu. Omdat het niet mogelijk was om onze koffers door te sluizen naar Langkawi, mistten we onze aansluiting. Balen natuurlijk. We moesten nieuwe tickets kopen omdat Air Asia beweerde dat de delay minder dan een uur was. Nou, air Asia kan nog een briefje verwachten om de 125 euro die we voor nieuwe tickets kwijt waren, terug te vorderen. Maar helaas gong de volgende vlucht pas om 1945. Dat betekent dat we pas vanavond op Langkawi aankomen. Een compleet verloren dag dus. Gisteren heeft het een groot deel van de dag geregend, dus mijn duiktrip viel ook al in het water. Al met al een kleine dip. Maar de geweldige bbq op het strand, maakte een hoop goed. Nou, nu maar hopen dat we geen vertraging hebben. Ik zie dat ons vliegtuig zojuist wordt aangeslurft, dus dat is vast een goed teken. Morgen meer nieuws met de nodige foto's van de afgelopen periode.