The Van Berkels in Malaysia

Na regen komt inderdaad zonneschijn

De zon schijnt op Langkawi. Om 2130 kwamen we gisteren doodmoe aan in ons nieuwe onderkomen. We werden uiterst vriendelijk welkom geheten en de eerste indruk van het kleine resort was heel prettig. Maar ja, alles ziet er alles uit in het donker, dus eerst maar even afwachten. Vanochtend om 745 zijn we opgestaan en hebben de boel verkend. We zitten vlak aan zee maar toch ook lekker rustig. De manager van het hotel is geweldig. Ze heeft ons uitgenodigd om morgen een tocht te maken over het eiland. We hebben bovendien de mooiste kamer gekregen met een ligbad, bijna zo groot als het Ziggodome. Jesper is helemaal thuis. Hij vindt het hier vet! Vanmiddag zijn we naar het strand gegaan. Het uitzicht is geweldig. Een hele baai met eilandjes en de zee heeft een branding. Dat is best wel weer eens lekker. Het water is lauw, maar lang niet zo helder als de Zuid Chinese zee. Het strand is zeker 30 meter breed en dat geeft heel veel ruimte. voor de rest palmbomen en heel veel winkeltjes. Het doet erg Thais aan, maar dan wat minder rommelig. de komende week gaan we hier ons wel vermaken. We hebben drie trips op het oog. Islandhoppen en een trip naar een zeer speciaal mangrovepark moeten de highlights worden. Het bier is goedkoop en veel dingen zijn belastingvrij. Kortom, na regen komt inderdaad zonneschijn, pa!

We lezen met veel plezier jullie reacties, dus ga zo door! Het leven is goed!

Groetjes uit Een heel warm en zonnig Langkawi.

marcel

zo zie je maar alles komt goed.
ooooohhhh ik wou dat we er ook al waren (nou je een paar kilometers noordelijker dan). nog een klein weekje ....
have fun en rust lekker uit :-)

ajo

Gelukkig is alles toch nog goed gekomen.Altijd fijn als locale mensen aardig zijn en met zo'n manager tref je het natuurlijk helemaal.Dit wordt dus een echt uitrustweekje en ik denk dat jullie daar best aan toe zijn.Geniet er dus maar van want de tijd gaat snel.Lieve groetjes en een dikke knuffel voor m'n kleinzoon die ik best wel mis.Groetjes van Lola,ze leeft helemaal op en is zo0 te zien erg blij met mij.

ajo

Mooie zonsopgang.En wat een geluk je hebt ook nog je favoriete beest gespot

marcel

wees blij dat je daar zit het lijkt hier vandaag wel herfst (we hebben storm vandaag). Nou wij zijn er bijna ook helemaal klaar voor op een paar zaken na zijn de rugzakken gepakt (2x 25 kg)