The Van Berkels in Malaysia

Perhentian Eilanden (een beetje wifi)

Nee maar! We hebben zowaar Wifi. zelfs op de meest idylische uithoeken, is wifi. Net als Nederlanders, want die vind je ook overal. Waar waren we gebleven? Oh ja op de Perhentian Islands. Wat is het hier geweldig, zeg. Na een pittige reisdag zijn we eergisteren gearriveerd. Voor de meeschrijvers...we zitten in Shari-la resort op het kleine eiland. Had ik al gezegd hoe mooi het hier is? Het water is kraakhelder, de stranden vol koraal en witzand en de palmen wuiven vrolijk er op los. Het resort is prima. Helaas bestaat het personeel alleen uit amateur inhuurkrachten, dus er gaat wel eens iets mis. Maar voor de rest boven verwachting. We hebben inmiddels twee tropische stormen meegemaakt. Zodra de zon onder is, begon het te spoken met onweer zoals je je niet kan voorstellen. Wel gaaf hoor! En de volgende dag is er weer de zon. Vandaag hebben we een prachtige snorkeltrip gemaakt. We hebben gezwommen met schildpadden en karin heeft een blacktip haai gezien. Nemo was ook van de partij. Een groot aquarium, dus. We hebben een prachtige snorkelplek voor het resort. Duizenden vissen in kraakhelder water. Maar geloof het of niet, ik ben drie keer gebeten door een parrotvis. Die zijn agressief zeg. Voor de rest veel toeristen die met bootjes af en aan worden gevoerd. Maar wel relaxed allemaal. Vanavond hebben we vis BBQ gegeten. Gamba's, kingfish en sateh. We betaalden, incl drank 70 RM. Dat is zes euro pp. Morgen nog een dag relaxen. Ik ga nog een trip maken in de namiddag. Karin en Jesper hebben genoeg gezien. En dan woensdag vroeg op voor een reisdag naar Langkawi. De vakantie duurt eindeloos en is eindeloos. Als we op Langkawi zijn, plaats ik nog wat foto,s. Groeten uit de tropen!

Reacties

Reacties

Ajo

dit zou je met een uur of twee vliegen moeten kunnen bereiken dan kwam ik er wel een keer of drie per jaar denk ik.Enfin dat is voor mij niet weggelegd maar fijn dat jullie er van kunnen genieten.We wensen jullie morgen goede vluchten en goede aankomst in Lankawi.Liefs

Ma

Nog genoten van je verblijf op het eiland? Ik had gisteren nog een reactie gestuurd maar die is zeker in de zee terecht gekomen.Voor morgen een fijne thuiskomst opLankawi en we wachten in spanning op de volgende berichten.Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!