The Van Berkels in Malaysia

Vaarwel Borneo, hello Perenthian eilanden

Nou nog een kort verslagje voor het slapengaan. We laten Kuching straks achter ons met een heel goed gevoel. Leuke stad, niet te groot en niet te klein. Hoogtepunt was de enorme foodcourt waar we drie avonden de lekkerste vis ter wereld hebben gegeten. Een superlieve dame heeft ons drie avonden in de watten gelegd. We zijn getuige geweest van het einde van de Ramadan. Iedereen loopt vandaag in zn mooiste kleding. Het is echt een feestdag. We hebben gisteren een mooie bootrip gemaakt over de rivier en genoten van een mooie zonsondergang. En de Chinese wijk in Kuching is een attractie op zich. Kortom, een hele mooie week! Morgen staan we om 0700 uur op. Het belooft een lange reisdag te worden. Eerst naar Kota bharu en dan met de boot naar de Perenthians. We kijken daar ongelooflijk naar uit. Geen auto's, geen muziek, shoppingmalls, etc. Even helemaal niets, behalve strand en koraalrif. We blijven 4 nachten daar. Als er wifi is, laten we weer iets horen, maar de verwachting is dat er niets is. In dat geval moeten jullie even afkicken tot donderdag.

ajo

Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.Jullie genieten met volle teugen zo te zien.Het lijkt mij ook heerlijk even alleen maar zon,zee en riffen.Heel veel (kijk)plezier.Liefs