The Van Berkels in Malaysia

Neushoornvogel en Chinatown

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan. Op naar het birdpark met de grootste volière ter wereld. Na een geweldig ontbijt, hebben we de trein gepakt. Het was al weer veel te heet om te wandelen, maar ja....we willen toch wat zien. Het park was erg de moeite waard. De meest tropische verrassingen liepen zo voor je voeten. Zelfs een neushoornvogel (zie foto) ging, als je niet oppaste, op je schouder zitten. Helaas kreeg Jesper om 1200 uur een enorme slaapaanval. De jetlag was meedogenloos. Voor ons een signaal om lekker terug te gaan en jesper te laten slapen. Een reis van 12 uur en een groot verschil in tijd, in combinatie met een 35 graden moet je serieus nemen. Vanmiddag nog wat gezwommen en daarna naar Chinatown. heerlijk Thais gegeten en voor Jesper twee paar nepmerkschoenen gekocht. Daarna stortte iedereen in. Ik verwacht dat we morgen allemaal weer fris en fruitig zijn....

Pa/ma

Je zou alles wel willen zien,maar tegen slaap is niet te vechten.Eerst goed uitrusten voor je verder wat onderneemt.Lekker in het zwembad is ook fijn.
Wat een heerlijke vakantie hebben jullie .Geniet er van ,maar rustig aan hoor.dag genieters.....x

ajo

Heb net een uitgebreid antwoord op je berichtje getypt,het wordt wel verstuurd maar niet door jullie ontvangen.Goed
dat jullie vandaag rustig aandoen,morgen weer een drukke dag.Nog fantastische belevenissen,heel veel liefs en dikke kussen en knuffels voor ons kleinkind.

otto

Blij dat alles goed gaat.ik hoop dat jullie gauw wat minder moe zijn.ik ben niet zo goed in berichten al doende leer ik.Lieve groetjes (O)pa