The Van Berkels in Malaysia

Terug in KL

Onze een na laatste dag! We willen helemaal niet weg, maar ik ben bang dat het vliegtuig niet op ons wacht. Gisteren gearriveerd in ons vertrouwde Aloft hotel. Om half vier smiddags lagen we weer lekker te spartelen in het zwembad om 31 hoog. KL voelt inmiddels bijna vertrouwd. Natuurlijk nog even geshopt gisterenavond. Vanochtend zijn we naar KLCC geweest. Het centrum van Kuala Lumpur. We stapten de metro uit en stonden pal onder de Patronas towers. Ooit het hoogste gebouw ter wereld. Het is echt een fraai bouwwerk! We hebben wat rondgelopen in een prachtig park en wat gesnuffeld in wellicht het duurste winkelgebied van Malaysie. Ze hebben hier alles. van Gucci tot Mcdonalds tot Cartier, Chanel en de Action. De laatste verzin ik te plekke. Ik bedoel natuurlijk Zeeman. Nu hangen Jesper en ik lekker in en aan het zwembad. Karin shopt zich kleurenblind in het aangrenzende winkelcentrum van 7 etages. Vanavond gaan we naar Chinatown. De gezelligste plek in KL. Jesper wil nog een pet kopen en een souvenir. Ik ga ook nog wat scoren. We mogen morgen tot 1800 in het hotel blijven. Daarna gaan we naar het vliegveld.

ajo

Griezelig zo hoog,ik zou niet over de rand van het zwembad durven kijken.Shoppen is toch wel een van jullie grootste hobby's.Gelukkig kunnen jullie je daar uitleven.Fijn dat jullie
de hele vrijdag nog in het hotel kunnen blijven ,dat geeft toch
een rustiger gevoel.Alvast wensen we jullie een heel goede vlucht naar huis.Vooral Otto zal blij zijn als jullie weer thuis zijn,hij vond de vakantie erg lang duren maar was heel erg blij met de berichtgeving.Lieve groetjes van ons beiden

Pa

Wat zullen jullie nog veel hebben te vertellen.
Wat een reis hebben jullie gemaakt.We zijn zo nieuws-
Gierig naar jullie verhalen en ook hoe Jesper dit
Allemaal heeft ervaren. Goede thuisreis en tot spoedig.
Veel liefs van ons beiden.